Zwroty i reklamacje
14 dni na zwrot zakupów
Jeśli uznałeś, że zakupiony przez Ciebie towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub z innych przyczyn chciałbyś go oddać, jako Konsument możesz to uczynić w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Zasady zwrotu towaru:
Wypełnij formularz zwrotu i poinformuj nas o zamierzonym odstąpieniu od umowy (masz na to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki) wysyłając e- maila na adres: kontakt@toysstory.pl
Spakuj zwracany produkt do paczki i pamiętaj, by dokładnie zabezpieczyć przesyłkę przed uszkodzeniem. Dołącz do niej formularz zwrotu (masz na to 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy).
Zaadresuj przesyłkę:
NOR-NET Iwona Norkowska
ul. Towarowa 29
83-400 Kościerzyna
Z dopiskiem ZWROT
Kupujący pokrywa koszty zwrotu przesyłki.
Po otrzymaniu zwrotu, nasz sklep w ciągu 2-3 dni sprawdzi jego stan. Jeżeli towar spełnia warunki zwrotu dokonamy zapłaty za towar na wskazane przez Ciebie konto (maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu).
Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi lub korzystającej z tożsamych praw osobie fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dnia dostarczenia. Konsument lub korzystająca z tożsamych praw osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Formularz reklamacji
Reklamując towar masz na to 2 lata od dnia zakupu, zatem sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Skontaktuj się z nami telefonicznie tel. 792004786 lub mailowo kontakt@toysstory.pl Czasami okazuje się, że można rozwiązać problem bez rozpoczynania procedury reklamacyjnej.
Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to elementy będące przyczyną nieprawidłowego funkcjonowania.
Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres:
NOR-NET Iwona Norkowska
ul. Towarowa 29
83-400 Kościerzyna
Z dopiskiem REKLAMACJA
Koszt zwrotu przesyłki pokrywa kupujący.
Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.
Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres kontakt@toysstory.pl z dopiskiem REKLAMACJA
Firma NOR-NET Iwona Norkowska rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.